Veel gestelde vragen
Vragen over verzending en levering
Wat zijn de gemiddelde Levertijden?
Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitverhouding voor onze producten. Daarom worden de producten direct vanuit de leverancier verstuurd. Dit bespaart aanzienlijk op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten, waardoor wij de producten tegen een eerlijke prijs kunnen aanbieden. Elke bestelling wordt binnen 24 uur verwerkt en de gemiddelde levertijd is 7 tot 14 dagen.
________
De verwachte levertijd is voorbij, maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd bezorgd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het leveringsproces. Je kunt de status van je bestelling controleren via de volgende link:
____
____
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op.
Â
Wat zijn de verzend kosten?
Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. Elke bestelling wordt 100% gratis bij jou thuis bezorgd, zonder minimale bestelhoeveelheid.
Â
Vragen over de bestelling
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt jouw bestelling volgen via onze Track en Trace pagina. De Track en Trace is vanaf 2 tot 3 dagen na het plaatsen van je bestelling online beschikbaar, zodat je precies weet wanneer je jouw producten kunt verwachten.Â
Klik hier om je bestelling te volgen >>
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd is 12-15 dagen, omdat we onze producten direct vanuit de leverancier naar jou verzenden. Dit efficiënte businessmodel stelt ons in staat om flink te besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor kunnen we onze producten goedkoper aanbieden dan de concurrentie en nemen we de verzendkosten voor onze rekening.
______
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?
Omdat we samenwerken met verschillende leveranciers, kan het voorkomen dat producten afzonderlijk van elkaar worden verzonden. Als er items uit je bestelling ontbreken, ontvang je deze meestal binnen 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Â
Vragen over ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Kan ik deze terugsturen?
Ja, je kunt elke bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden naar ons terugsturen.
_____
Hoe retourneer of ruil ik een artikel?
Indien je niet tevreden bent met je aankoop, heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of terug te sturen. De producten dienen in hun originele staat te zijn inclusief labels en etiketten. De artikelen mogen geen tekenen van gebruik hebben.
____
Bij het retourneren van een artikel is het noodzakelijk om een Track & Trace code te gebruiken. De verzender is zelf verantwoordelijk voor de verzending. Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening wordt teruggestort.
Â
Vragen over Track & Trace
Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
Om je pakketje te volgen, voer je simpelweg je e-mailadres en ordernummer in op deze pagina:
Â
De Track en Trace code laat geen informatie zien. Hoe kan dat?
Zodra je pakketje bij het postorderbedrijf is aangekomen, wordt de Track & Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er mogelijk enige vertraging kan zijn voordat deze informatie wordt bijgewerkt